Strona główna

wtorek, 29 stycznia 2013

Zaczynamy!

Hej! Nie będę opisywać tu siebie, ponieważ wszystkie potrzebne informacje zawarte są w zakładce 'o mnie', więc jeżeli ktoś z Was chciałby mnie lepiej poznać to zapraszam do zapoznania się z tą zakładką :)

Na dzień dobry chciałabym Wam napisać o tematyce bloga i o kilku innych ważnych dla mnie sprawach. A więc przechodzę do rzeczy- ten blog to raczej motywator, traktować go będę również jako źródło wiedzy na temat włosów, skóry, paznokci oraz zdrowego odżywiania się. Na początku roku 2013 sprawiłam sobie bardzo dłuuuugą listę marzeń i postanowień. Jednym z nich było zadbanie o siebie, a nieopodal tego punktu znalazł się punkt, w którym napisałam 'założę bloga' - tak właśnie powstał blog o nazwie emilymount.blogspot.com :D
Od dzisiaj zaczynam inne, zdrowsze życie. Zaczynam swoją własną 'włosową historię'. Blog ten będzie w dużej mierze poświęcony tzw. 'włosomaniactwu', ponieważ to temat, który mnie inspiruje i co najważniejsze- interesuje :)! Jednak czasami będę publikować tutaj posty dotyczące tematów całkowicie odbiegających od przewodniej idei bloga. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj odpowiedzi na nurtujące was pytania, ale ja również będę mogła się od was czegoś nauczyć.
_____________________________________________________________________
Już w pierwszej notce chcę zacząć coś na temat włosów mówić, więc moim celem jest zapuszczenie włosów przy równoczesnym utrzymaniu ich w dobrej kondycji. Dzisiaj podcięłam końcówki, więc to dobry czas, aby zacząć dbać o włosy.

Moje włosy na dzień dzisiejszy.



To moje naturalne włosy, nigdy ich nie farbowałam, a to co wygląda jak 'odrost' nim nie jest ;) Włosy mam kręcone (ehh :c), do tego przesuszone na końcach, a u nasady przetłuszczają się.

A teraz 'w walce o każdy centymetr'
-cynk przyjmowany raz dziennie
-siemię lniane (na czczo - rano)
-drożdże - dopiero od 1 lutego
-olejek rycynowy (na włosy i rzęsy)- 2 razy tygodniowo (od 1-szego lutego)
-inne olejki
-szampon ziołowy (od 1 lutego)
-pokrzywa do picia (od 1 lutego)
-fiołek trójbarwny
-codzienne masaże 5-10 minut -rano i wieczorem (od dzisiaj!)
-maski i odżywki domowej roboty (żółtko, nafta kosmetyczna etc)



A wy? Macie sprawdzone metody na szybki porost włosów? Czekam na wasze propozycje. 

11 komentarzy:

  1. Jakie śliczne włosy *.* Ja też chce takie.
    Ja niestety nie znam sposobu na szybki porost włosów. Ja jestem ekspertem w niszczeniu ich, czyli farbowaniu ^.^
    Pomysł na bloga świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalnie, oryginalnie ;D cóż ja włosy mam proste, za biust (ok. pół metra), a hoduje od września 2011 roku ;D mój cel to włosy do pasa (już blisko, łiii *w*). A hodowałam je tak po prostu, są one zniszczone (końcówki ;_;), kolor mam naturalny (włosów of cors ;3), ale są grube i dobrze się układają, to chyba dzięki mojej "taktyce xd"(myjąc włosy spłukuję je zimną wodą, chyba każdy zna ten patent). A sposobów na hodowanie nie znam, ja ich po prostu nie ścinałam xd bardzo świetny sposób "motywujący" blog. Twoje włosy są ładne, ale ja nie lubię kręconych i to jeszcze blond, więc zapewne zgoliłabym się na łyso xdddd
    Pozdrawia Ath ;3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne masz włosy takie naturalne :)
    Dziękuję za miły komentarz, obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A proszę, ja tych kobiet nie zrozumiem.. Co do Twojego bloga: grafika myślę, że jest ok, ładnie, przejrzyście, miło się czyta. :) Twoje włosy wyglądają na bardzo zdrowe, ale metod na szybki porost nie znam, bo nie praktykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, masz śliczne włosy ;)
    Piszesz ciekawie, więc na pewno często będę tu wpadać :)
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. obesrwuje oczywiście i bedę tu tak często jak często będziesz dodawać posty :)
    Moja mama codziennie jadła siemię lniane bo ma problemy z żołądkiem, wiedziałam że jest dobre na włosy i też chciałam próbować razem z nią ale jakoś nie mogłam się przemóc;) Ogólnie to mnóstwo rzeczy masz na tej liście ja jestem zbyt leniwa na takie rzeczy dlatego będę czekała na jakieś wieści od Ciebie czy działa.
    Masz piękne włosy jeśli one Ci sie tak naturalnie kręcą jak masz na zdjęciu to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak genialny blog! bardzo dziękuję za komentarz! :) Jeszcze nie spotkałam się z takim typem bloga, jestem ciekawa co będziesz tutaj pisała tak też z tego powodu chętnie nacisnę zaraz przycisk "OBSERWUJ"
    pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na następny post!:)


    alllko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne włosy. ja też o swoje w tym roku chcę zadbać. ;D
    zapraszam -> http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i liczę na rewanż. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam konkretnych nazw tego typu kosmetyków, ale proponuję wybranie się do apteki - tam trafisz na kosmetyki o bardziej długotrwałym efekcie, niż w zwykłej drogerii. no i stanowczo odradzam kupowanie ich w internecie c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej, a więc nominuję Cię do "The Versalite Blogger", zapraszam po więcej informacji do mnie na bloga ;)

    Pozdrawiam, Cloudy ;*
    www.cloudyday18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń